Handels- og leveringsbetingelser

Generelle oplysninger

CliniCall Partner ApS

CVR: 42360473

Østre Allé 102

9000 Aalborg

Kundeservice telefontider

Mandag til torsdag: 08.00 – 16.00

Fredag: 08.00 – 15.00

Tlf.: +45 4245 8855

E-mail: info@clinicall.dk


Vi bestræber os på at besvare e-mails hurtigst muligt, dog altid indenfor 2 hverdage.

Særlige vilkår vedr. vores online uddannelser: se nederst.

Bestilling og betaling

Clinicall.dk er åben 24 timer i døgnet, og du kan derfor handle, når det passer dig. Der tages dog forbehold for, at hjemmesiden kan være lukket ned grundet vedligeholdelse. Dog kan der altid handles, når siden er tilgængelig.


Når du handler på Clinicall.dk vælger du de varer, som du vil købe og lægger dem i “Indkøbskurven”.


Når du er klar til at bestille, klikker du på “Kurv”, hvorefter du indtaster dit navn, adresse, e-mail, tlf.nr., betalingsform og vælger leveringsform.


Eventuelle ekstraudgifter til f.eks. fragt eller kortgebyrer vil først blive udregnet, inden du er klar til betaling. Du kan ændre indholdet i indkøbskurven frem til, at du bekræfter dit køb ved at trykke på “Gå til betaling”. Herefter sendes din ordre til Clinicall.dk


Beløbet for varerne trækkes først på din konto, når varerne afsendes.

Ved bestilling af varer der ikke er på lager, trækkes pengene når ordren lægges.

Prisfejl

Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

Forbehold

I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted.

For at handle på Clinicall.dk skal du være fyldt 18 år. Dog kan du godt købe produkter på hjemmesiden, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet. Du skal derudover også være i besiddelse af et gyldigt betalingskort.

Vi modtager følgende betalingsformer:

•            Dankort

•            Bankoverførsel


Vi tager ikke kortgebyrer.


Når du har bestilt en ordre hos Clinicall.dk, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Husk at være opmærksom på, at ordrebekræftelsen kan havne i spamboksen. Hvis du har oplyst forkert mailadresse, er betingelserne stadigvæk gældende.


Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.  

Handelsbetingelser specifikt for webshop

Levering

Ved modtagelse af din ordre vil vi hurtigst muligt pakke den, samt afsende med en af vores samarbejdspartnere. Vi bruger GLS samt personlig afhentning (dog kun efter forudgående aftale). Prisen for levering fremgår tydeligt inden betaling. Vores leveringstid er estimeret imellem 2-6 hverdage, men travle perioder kan forekomme med længere leveringstider.

Vi tilbyder følgende leveringsformer:

•            Pakkeshop

•            Hjemmelevering

•            Erhvervsadresser

•            Afhentning (dog kun efter forudgående aftale)


Fragtpriser varierer fra 35 kr. til 50 kr. alt efter hvilken leveringsform, som du vælger.


Der leveres kun til Danmark.

Fortrydelsesret i erhvervskøb 

Der tilbydes ikke fortrydelsesret for erhvervsdrivende. Hverken på varer eller på køb af uddannelse/digitalt indhold.

Fortrydelsesret i forbrugerkøb

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Bemærk, at fortrydelsesretten på køb af vores online uddannelser bortfalder, når du logger ind første gang. Dette accepteres udtrykkeligt af kunden før købet af uddannelsen.

Du kan godt fortryde købet af de produkter der skal bruges til uddannelsen, men det vil ikke være muligt at gennemføre uddannelsen uden disse. Varernes værdi udgør 3900 kr. af uddannelsesforløbets pris.

Bemærk at der ikke er fortrydelsesret på levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare eller dit login til din online uddannelse/dit digitale indhold. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen eller den dag, vi har lavet aftalen, til at give os besked om, at du vil fortryde aftalen. Du kan sende en mail til info@clinicall.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde varekøbet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Returnering af varer

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for meget store ordre.   

Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste 500 kr.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder aftalen , får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Reklamationsret erhvervskøb

Når du handler hos os som erhvervsdrivende betyder det, at du har reklamationsret i 12 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
 

Du skal reklamere straks efter, at du har opdaget fejlen. Er reklamationen berettiget, refunderes dine fragtomkostninger ikke da du er erhvervskunde. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Reklamationsret forbrugerkøb

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb, men ikke ydelser. Det betyder, at du som udgangspunkt ikke har 2 års reklamationsret på ydelser.

Er du ikke tilfreds med ydelsen kan du naturligvis kontakte os på Tlf.: +45 4245 8855 eller E-mail: info@clinicall.dk


På varekøb har du til gengæld reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.


Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Varen sendes til:

CliniCall Partner A/S
Østre Allé 102

9000 Aalborg

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
 
Personoplysningerne registreres hos CliniCall Partner ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  

Den dataansvarlige på www.clinicall.dk er CliniCall Partner ApS 

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til.

Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@clinicall.dk

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@clinicall.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg Via klageportalen for nævnenes hus.

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindt 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få sagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag – uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-kommissionens klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelser specifikt for Clinicalls online uddannelse

Prisen inkluderer

  • Produkter og remedier til en værdi af 3.900,-
  • Adgang til hele online studiet samt læringsplan
  • Elevkit med specialprodukter og levering heraf.
  • Online pensum.
  • Online praktisk og skriftlig eksamen.
  • Fri adgang til online hjælp fra underviser på telefon, mail, eller videomøde i tidsrummet mandag-tors dag 8.00-16.00, mens den studerende har aktiv studieadgang.
  • Uddannelsesbevis efter bestået eksamen.
  • Klinikinventar og evt. småanskaffelser som håndklæder, vatrondeller mm. er ikke inkluderet i prisen.

Clinicall giver fuld adgang til hele studiet indenfor 24 timer, hvis købet foretages på hverdage.

Levering af elev-kits sker indenfor 5 hverdage til den adresse der er angivet i ordren.

Øvrige oplysninger og vilkår for uddannelsen

Ved køb af online studie, vil den studerende modtage en velkomstmail, som guider igennem aktivering af studieprofil.

Der kræves 100% beståelse af alle moduler i studierne for at kunne indstilles til eksamen.

Der er mulighed for at genaflevere dumpede opgavebesvarelser op til 3 gange.

Det er muligt at komme til reeksamination én gang i hhv. skriftlig og/eller praktisk eksamen, hvis den første eksamen ikke er bestået, eller der er opstået akut sygdom, som kan bekræftes ved lægeerklæring på forlangende.

Bestås en evt. reeksamination ikke, vil eleven således ikke kunne kalde sig færdiguddannet, og må påbegynde uddannelsen forfra, hvis denne fortsat ønsker at færdiggøre uddannelsen via Clinicall Partner A/S.

Ved behov for gensendelse af uddannelsesbevis opkræves et administrationsgebyr på 299,-

Ved behov for engelsk uddannelsesbevis opkræves et administrationsgebyr på 499,-

Clinicall Partner A/S forbeholder sig ret til løbende ændringer af kurser og uddannelser.

Den købte studieadgang er personlig og kan ikke overdrages til andre.

Under studiet vurderes opgaverne bestået/ikke bestået.

Skriftlig eksamen afsluttes med en karakter på 7-trinsskalaen. Praktisk eksamen vurderes med en karakter på 7-trinsskalaen.

Clinicall Partner A/S har ophavsretten til alt materiale der benyttes i studierne. Det er ikke tilladt at videregive, kopiere, misbruge tekster, data, billede- eller videomateriale.

Opdages snyd, herunder plagiering ved studiegennemførsel eller eksamen, vil dette medføre en skriftlig advarsel. Det er muligt at opsøge råd og vejledning omkring plagiat ved Clinicall Partners undervisere, foruden det skriftlige materiale herom, som findes i studiet. Ved snyd eller plagiering 3. gang vil eleven blive suspenderet, uden mulighed for at gennemføre uddannelsen, eller få penge retur.

Clinicall Partner A/S forbeholder sig ret til bortvisning uden nogen mulighed for returnering af betaling, ved gentagen plagiat, snyd, tyveri eller samarbejdsvanskeligheder af særlig grov karakter. Der gives altid skriftlig advarsel forud en evt. bortvisning.

Studieprofiler der har været inaktive i 24 mdr. deaktiveres, uden mulighed for erstatning for evt. manglende gennemførelse af studiet.

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 03.02.2023

Standardfortrydelsesformular (kun til forbrugerkøb)

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

CliniCall Partner ApS

CVR: 42360473

Østre Allé 102

9000 Aalborg

Tlf.: +45 4245 8855

E-mail: info@clinicall.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Levering

Ved modtagelse af din ordre vil vi hurtigst muligt pakke den, samt afsende med en af vores samarbejdspartnere. Vi bruger GLS,  samt personlig afhentning (dog kun efter forudgående aftale). Prisen for levering fremgår tydeligt inden betaling. Vores leveringstid er estimeret imellem 2-6 hverdage, men travle perioder kan forekomme med længere leveringstider.

Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den kommende hverdag.

Du kan returnere varer og fortryde dit køb ved at kontakte os på e-mail: info@clinicall.dk eller via telefon: +45 4245 8855.

Nogle varer er ikke omfattet af fortrydelsesretten og det vil fremgå i bestillingsforløbet.

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på. Hvis folie/plombering brydes, bortfalder fortrydelsesretten.

Der leveres kun til Danmark.